Les nostres instal·lacions

Tenim unes instal·lacions d’avantguarda i amb la darrera tecnologia

Tenim el millor equipament

A la nostra clínica, ens enorgulleix comptar amb el millor equipament per garantir tractaments efectius i d’alta qualitat.

Utilitzem tecnologia de darrera generació que ens permet personalitzar cada sessió segons les teves necessitats específiques.

El nostre compromís és oferir-te el millor perquè puguis recuperar el teu benestar de manera ràpida i segura. Perquè la teva salut mereix el millor!

Globus DiaCare 7000

Equip de diatèrmia que té registre sanitari i que basa el seu funcionament en el principi de calor endogen, produït amb corrents d’alta freqüència per a la cura del cos mitjançant els mecanismes de regeneració natural de teixits i
músculs.

El calor generat pel moviment de les càrregues elèctriques indueix un efecte antinflamatori i analgèsic.
Aquest equip incorpora tractaments per a patologies òsees i articulars, patologies de tendons i lligaments, patologies de teixit tou i muscular, patologies vasculars i limfàtiques, així com patologies del sistema nerviós.

Theragun Pro de Therabody

Pistola de percussió ideal per a esportistes, podent
arribar a 18 mm de profunditat durant el tractament i, per tant, poder arribar a tractar els músculs més profunds, fet que la diferència clarament de les pistoles de massatge.

Amb aquesta pistola s’augmenta el flux sanguini, es redueix l’acid làctic, es millora el rang de moviment, s’hidrata el teixit muscular, es prevenen les adherències, s’augmenta la recuperació muscular i s’augmenta la flexibilitat.

Electroteràpia

S’utilitza per a alleujar el dolor, millorar la funció muscular i accelerar la recuperació de lesions.

En l’aplicació de la teràpia es poden utilizar tres tipus de corrents:

-Analgèsiques.

-Antinflamatòries.

-D’estimulació muscular.

Ones de xoc radials.

A la nostra clínica, comptem amb la innovadora tecnologia d’Onda de Xoc Radials, una eina avançada que ens permet tractar una varietat de malalties musculoesquelètiques amb gran eficàcia.

Aquest tractament no invasiu estimula la regeneració de teixits, alleuja el dolor i accelera la recuperació.

Això opinen els nostres pacients

Horari Matí i Tarda

Dilluns, Dimarts i Dijous:

09:00-13:00 hores i de 15:00 a 19:00 hores.

Horari Matí

Dimecres i divendres: 09:00-15:00 hores.

Hores d’urgència

Dilluns, dimarts i dijous: de 19:00 a 20:00 hores

Dimecres i divendres : 15:00 a 16:00 hores.